dilluns, 16 de novembre del 2009

RESPIREM!



Buff quantes coses han passat en pocs dies comencem amb el diari de ruta:

El divendres es varen acabar les gravacions dels jocs a les escoles ara ja tinc un munt de material per fer els vídeos us vull donar moltes gracies a tots i totes tant mestres com nens i nenes perquè ho heu fet d'allò mes be, jo m'hi vaig passar molt be mentre us gravava i vaig aprendre a jugar a molts jocs, com us ho heu passat vosaltres?

Be al final gracies a l'ajuda de tothom varem recollir moltissim material, i moltes coses d'última hora, hem d'estar contents perquè gracies a l'acció i la constància de tots nosaltres, i també de tots els pares i mares, podrem enviar un munt de material al Senegal i de ben segur que a les escoles estaran d'allò mes contents. Ah! i un detall molt important, ens hi ha cabut TOT!!!!!

Les cartes, caixes i sobres de presentació de les escoles n'hi ha qui ha fet autentiques virgueries (espero amb delit les que encara falten), tot esta quedant d'allò mes be, ara us convido a respirar que pot ser fa una setmana que no ho fem oi, i a seguir a la caravana que aviat travessara el desert per dur el material a Kedougou.

A mi el que m'agradaria mooolt saber del vostre puny i lletra o paraules com heu viscut aquesta experiència i es que ara que ja hem acabat els vídeos hem fet una quarta part de la feina, per tant l'associació d'0amics de Diakha Madina vol rebre mooolts mails que parlin de com heu viscut aquesta experiència, que es el que mes us ha agradat. Amb les vostres redaccions farem cada dia una noticia al blog espero rebre-les aviat!

PD: envieu a amics.diakhamadina@gmail.com